Скучаем с Андрей понякога, той малко повече като цяло. Беше си поръчал ксенонови фарове за BMW-то и ме помоли да му помогна с поставянето.
Разучихме в рамките на два три дни какво горе-долу трябва да се случи, заредихме се с необходимите болтове и инструменти и почнахме.
Една от спънките при първите опити беше, че комплектът, който беше взел, предвиждаше да се дупчат държачите на крушките - нещо силно нежелателно, особено ако в по-късен етап му хрумне да си върне обикновените халогенни крушки. Затова той поръча специални държачи с отвор отзад, които да позволяват да издърпаме кабелите.
В момента, в който имахме всичко, работата ни отне 20 минути, не повече. Монтирах баластите сравнително лесно, свързах кабелите и... настъпи светлина.
Авто-мото архив:
Авторемонти в Англия или как неволята учи
Ето я новата количка
Масивна победа срещу системата, системата е Халифакс
Англичаните знаят какъв антифриз да ползват
Ето малко снимки:
Разучихме в рамките на два три дни какво горе-долу трябва да се случи, заредихме се с необходимите болтове и инструменти и почнахме.
Една от спънките при първите опити беше, че комплектът, който беше взел, предвиждаше да се дупчат държачите на крушките - нещо силно нежелателно, особено ако в по-късен етап му хрумне да си върне обикновените халогенни крушки. Затова той поръча специални държачи с отвор отзад, които да позволяват да издърпаме кабелите.
В момента, в който имахме всичко, работата ни отне 20 минути, не повече. Монтирах баластите сравнително лесно, свързах кабелите и... настъпи светлина.
Авто-мото архив:
Авторемонти в Англия или как неволята учи
Ето я новата количка
Масивна победа срещу системата, системата е Халифакс
Англичаните знаят какъв антифриз да ползват
Ето малко снимки:
0 коментара:
Публикуване на коментар