RSS
Facebook
Twitter

вторник, 10 януари 2017 г.

Рециклиране на батерии

Без да изпадам в крайности се стремя да бъда разумен квартирант на тая Земя.

В Англия има условия за разделно събиране на отпадъците и аз гледам колкото мога да хвърлям в правилната кофа.

Тези дни обаче предадох за рециклиране около 1 килограм батерии, които бях събирал в продължение на целия ми престой дотук. Понеже мишката и клавиатурата ми са безжични, консумацията ми на батерии е висока. Бях отделил за изтощените една халба, която напоследък се беше препълнила. Батериите са малки, но пък тежки, пълни са с олово. Оловото е тежък метал и един от основните замърсители на планетата.

Важно е батериите да се рециклират. Не се сещам в България къде човек може да ги върне, но със сигурност има места. В Англия ги върнах в един супермаркет на Теско - оттам те ще се погрижат.

Ако попаднете на този постинг случайно, моля, опитайте се да си рециклирате батериите. Изобщо, каквото можете да направите добро, правете го. Мерси.




0 коментара:

Публикуване на коментар