RSS
Facebook
Twitter

четвъртък, 3 март 2016 г.

Приятна българска изненада

Днес е четвъртък, трети март, затова - честит празник на всички българи!

Във вторник ми се случи интересна случка. Членувам в една Фейсбук група, където студенти по счетоводство споделят мъки, радости, снимки с калкулатори и изобщо - каквото им се струва важно или интересно. В нея преди време бях открил и две българки - Севи Маринова и Илиана Михайлова. Севи живее в Уелс, а Илиана - в Лондон.

Бях пуснал някакъв въпрос относно варианти за оптимизация на разходите по обучението, когато Севи ми се включи в чата. Няколко минути по-късно тя ми осигури достъп до учебни материали, които иначе струват стотици паундове. Невероятен и неочакван жест. Много съм ѝ благодарен.

Сигурен бях, че българите могат и да си помагат. Приказката "Всяка коза на свой крак" е наша, но е ясно, че има хиляди свестни нашенци в България и по света, както разбира се има и свестни англичани, французи, немци...

Междувременно и Фейсбук групата "Bulgarian Community in Bournemouth and Poole (Българи в Борнмът и Пул)", която основах наскоро, се развива постепенно и членновете ѝ стават все по-активни.

Два много радващи факта - един чисто личен, и един, който може да е от полза и на други.


0 коментара:

Публикуване на коментар