RSS
Facebook
Twitter

петък, 4 март 2016 г.

Любопитна футболна случка

Пристигам аз за нов мач в средата на седмицат. Сряда, 2 март, някъде около 18:30 часа, стадион "Каунти Граунд" в Хемуърти, Пул. Малко след мен пристига Крис Шепърд - нормален английски чичо на около 40 години. А малко след него дойде  Стив МакФарланд - също нормален английски чичо на сходна възраст.

И за какво се заговарят двамата първо? Ето преразказан диалогът им:

- Абе, Стив. Ти знаеш ли, че синът ти ходи с дъщеря ми?
- Е стига глупости.
- Не бе, честно. Тя ми каза. Питам я един ден къде отива, а тя ми отговори, че излиза с едно момче, чийто баща сигурно познавам. Питах я кой е той и тя ми каза, че е някакъв съдия с фамилия МакФарланд.
- Не може да бъде. На колко е дъщеря ти?
- На 17. Или 18. Нещо такова.
- Моят е на 19, но никога не ми е казвал, че има гадже. Аз го виждам, че се къпе по един час, ама като го питам къде отива, той все ми вика - "с приятели". Така значи... Само ми кажи, ако има проблем и ще го науча аз него.
- О-о, никакви проблеми няма. Те се разбират чудесно май. Ама виждаш ли колко е малък светът?



Смях в съдийската съблекалня. Такова чудо не ми се беше случвало нито в България, нито в Англия. Забавно беше.

Иначе самият мач беше от Дорсет Премиер Лигата между Хемуърти Юнатед резерви и Суонидж (4:1, статистика). Както се оказаха сватя, така Крис и Стив не направиха кой знае колко силен мач, даже напротив. Не показаха добро сътрудничество, но... какво пък. Няма идеални.

0 коментара:

Публикуване на коментар