RSS
Facebook
Twitter

четвъртък, 28 юли 2016 г.

Излезе официалният ми шахматен коефициент

Преди пет дни в имейла ми дойде писмо от секретаря на шахматния клуб в Пул Ерик Сакс, в което се казва, че в сайта на Английската шахматна федерация са излезли новите лични коефициенти.

Проверих, фигурирам и имам т.нар. "грейд" 95. Това са 5 точки под базовия рейтинг, който е 100 и с който до този момент се определяше на коя маса да съм, когато аз и моят отбор имаме официален мач.

Най-високо ранкиран в нашия отбор е Оскар Гарсия (Испания, 180). На второ и трето място също са чужденци - Мери Григорян (Армения) има 175, а Михаил Маламатенакис (Кипър) има 165. Следват Дейвид Фулър (163), Чиприян Станчу (Румъния, 163) и братята от Индия Хиру и Санду, като между тях се е промъкнал Тоби Милър.

Малкият Андре Рийд върви прекрасно и има 129. Дано да работят здраво с него, има чудесен потенциал, усетих го на мой гръб.

Моят коефициент 95 идва от пет официални мача и баланс 2-1-2. Трансформацията в коефициента ЕЛО на ФИДЕ става по формулата



F=7.5E+700


където Е е грейдът по ECF (English Chess Federation), a F е ELO по FIDE (Fédération Internationale des Échecs или World Chess Federation).

При това положение моето ЕЛО е 1413.

Снимката долу е скрийншот и вече споменатите играчи не се виждат в таблицата. Има над мен, има и под мен.




0 коментара:

Публикуване на коментар