RSS
Facebook
Twitter

събота, 6 май 2017 г.

Завръщане в българския футбол

След 74 мача в английския футбол, от които две приятелски срещи и един финал за купа, се завърнах в структурите на Българския футболен съюз.

Още първата седмица говорих със секретаря на ЗС на София Евгени Геров. Човекът ме прие много радушно, а и аз се зарадвах да го видя. Същия веселяк, поговорихме си, но тъй като сезонът е към своя край, той ме пренасочи към Областния съвет.

И ето, към днешна дата вече имам три свирени мача - това са първите ми три ръководени двубоя в българския футбол, тъй като в периода 2007 - 2015 бях само асистент.

Трудни времена. Футболът е много селски, културата е нулева. Криво-ляво мисля, че се справям. Най-важното е, че удържах мачовете с малко картони и малко пререкания. Опитът си казва думата, макар че до някаква степен той е нерелевантен. В Англия също се подвизавах на подобни нива, но там спокойно ходех на мач съвсем сам, а тук е хубаво, че имам и двама асистенти, и делегат, че и задължителна охрана.

Не мога да преценя дали ми се занимава, ама засега го правя първо по навик, второ, за да си помогна с някой лев, и трето, просто защото мога да го правя и го правя сравнително добре.

Много е важно обаче къде ще се озова следващия сезон. Ако се наложи да остана само в Областта, най-вероятно ще сменя попрището. Обаче ми се остава в съдийството под някаква форма, все още има тръпка.

0 коментара:

Публикуване на коментар