RSS
Facebook
Twitter

сряда, 3 май 2017 г.

Радко в България

Един месец след последната  ми публикация тук и повече от три седмици, след като се завърнах в България, се реших да напиша няколко реда в блога. Много хора ме насърчиха да продължа да пиша, макар че сега впечатленията и преживяванията ми са много много по-различни.

Ако е имало полза за някого от преживелиците и опита ми в Англия, може пък и сега да се окажа полезен на някого.

Трябва първо да измислим дума, обратна на "невъзвращенец". Българин, който се е върнал от чужбина. Възращенец :)

И така, завърнах се и сега се опитвам да построя живота си за трети път. За разлика от Англия, тук не започвам на чисто - имам жилище, приятели, роднини, знам кое къде е и горе-долу какво да очаквам.

Ще се опитам да не се адаптирам напълно. Има много неща, които бих искал да запазя - културата в отношенията, благотворителността, някои дребни битови навици, физическата ми форма. Има някои - например голямата степен на семейна независимост, които и да искам, няма как да запазя.

Иначе има и хубави неща след завръщането. Другата страна на семейната монета е, че усещам пряка, директна и близка подкрепа. Приятелите са тук, съотборниците, зеленчуците, различните възможности, ако щеш и романтичната простота.

Последната ще я засегна, когато опиша първите срещи с приятели, а сега нека довърша първите ми впечатления от българския трудов пазар след завръщането ми.



0 коментара:

Публикуване на коментар