RSS
Facebook
Twitter

понеделник, 8 февруари 2016 г.

Като няма футбол, има бадминтон

"Като няма риба, и ракът е риба".
             приписва се на руското народно творчество
 
"Като няма хляб, яжте пасти".
    Мария-Антоанета

"Като няма футбол, има бадминтон"
             Радко Кръстанов

Изглеждаше, че в неделя най-накрая ще подновя съдийството. Времето беше слънчево сутринта, а аз имах мач с деца от 10:30. Треньорът на домакините трябваше да ми пише имейл, ако мачът ще се отлага, но такъв имейл не дойде и аз се насочих към близкия Росмор Колидж (Rossmore College).

В 10:00 нямаше жива душа на футболните игрища. Повъртях се, повъртях се и реших да попитам на рецепцията в басейна, където имаше известно оживление, дали пък няма някой друг скрит терен. Нямаше, но на рецепцията видях брошури за бадминтон.

Попитах кога се тренира, оказа се в понеделник. Перфектно! Почвам да играя и бадминтон. Заложил съм този пост да излезе точно по времето, когато би трябвало да съм в разгара на тренировката :)

0 коментара:

Публикуване на коментар