RSS
Facebook
Twitter

неделя, 12 февруари 2017 г.

Лутън

Имах възможността да хвърля едно око на град Лутън в деня, когато изпуснах полета си до България.

Беше 16 януари, но не беше никак студено в Англия - около 8-9 градуса ме изпратиха. Нямаше и дъжд. Всичко това позволи да се поразходя в момента, в който изчерпах правото си на безплатен интернет на летището.

Досега Лутън го знаех само покрай въпросното летище - едно от общо четирите в околията на Лондон (другите три са Хийтроу, Гетуик и Станстед). Е, и с факта, че преди време българският национал Бончо Генчев играеше за местния тим във Висшата лига.

Взех си багажа и се натоварих на автобуса за центъра. Това, което видях, беше главната търговска улица и, разбира се, мола, откъдето допълних още някои подаръци.

Молът е съпоставим с тези в Саутхямптън, което ми говори, че има пазар. Имаше и магазин на футболния клуб, както и Теско - много мило и удобно. Толкова за там.

Навън обстановката ми изглеждаше напълно позната - къщите същите, архитектурата, тук-таме някоя по-модерна сграда. Автомобилите и автобусите не се отличаваха с нищо - нито изглежда по-богат, нито по-беден район. Главната разлика с Пул и Борнмът обаче е етническата картина. Имаше много повече араби, много повече цигани от Балканите, като цяло много повече цвят. Може би беше малко по-мръсно от централната улица на Пул, но това вероятно е самозаблуда.

Струва ми се, че ако се бях озовал там, нямаше да ми е добре. Но и това усещане е изкривено през призмата на всичко хубаво, което ме е заобикаляло напоследък.

Други градове и локации:
Борнмът
Пул
Рединг
Сандбанкс
Саутхямптън

А ето и няколко снимки от Лутън:












0 коментара:

Публикуване на коментар