RSS
Facebook
Twitter

сряда, 22 февруари 2017 г.

Два мача и едно събитие в асоциацията

След завръщането ми от България имах два мача досега - един в Дорсет Премиер лигата, в който бях асистен, и един във втора дивизия, на който бях главен съдия.

Интересното на първия беше, че имаше изложба на хоби влакчета на клубната база на отбора домакин - Хемуърти Рекриейшън. Мачът завърши 9:1 за Хам Рек срещу Шерборн. Мисля, че това е изравнен рекорд по резултатност в мои мачове. Много бяха слаби гостите, а беше и доста студено, около 0 градуса. За първи път съдийствах с ръкавици в Англия.

Ето една снимка от вкалчетата, утре ще кача и другите.


Другият ми маче беше в Уеймът. Голяма скука и 0:0, но имах наблюдател за трети път и, разбира се, много висока оценка. Имаше две интересни ситуации - един непряк свободен удар дадох и един жълт картон, за които получих поздравления.

А и времето беше чудесно, снимки от Уеймът вече пуснах.

Събитието в централата пък беше писмен тест на кандидатите за промоция. Все повече ме обижда факта, че не бях признат за по-високо ниво от самото начало, но както и да е. Имаше нещо интересно и там. Едно момче беше подготвило презентация как можеш да бъдеш добър футболен съдия без да имаш никакви качества. Наистина любопитно и честно казано, доста смислено. Ето неговите препоръки (отдолу) и част от въпросника (отгоре):



0 коментара:

Публикуване на коментар