RSS
Facebook
Twitter

петък, 3 март 2017 г.

Топ мач

Пак в Уеймът, но този път за възможно най-сериозния мач, на който мога да бъда назначен съгласно листата, в която се намирам. Първият срещу вторият в Дорсет Премиер Лигата. Страхотно.

Главен съдия беше едно перспективно момче, което е четвърти левел, още един добър асистент имаше и аз. Стадион "Уеймът Колидж", бил съм вече там. Двубой между Болти Спорт и Холт Юнайтед. Гостите победиха 1:0 и вероятно ще спечелят лигата. Оспорван мач, доста напрежение, малко интересни положения. Аз каквото имаше пред мен си го дадох, смятам, че добре се справих.

Доколкото разбрах е имало и хора от лигата. Момчета говореха за тях с респект. Имаше около 50-60 зрители, което за стандартите на това нива не е зле.

Радвам се, че ми бе гласувано доверие за този мач. Смятам, че го оправдах.

Кратко репортажче за срещата има в Дорсет Ехо, но както обикновено - без снимки.


0 коментара:

Публикуване на коментар