RSS
Facebook
Twitter

петък, 31 март 2017 г.

В гората

Паметни са и ще бъдат последните ми дни в Англия. Опитвам се да направя всичко, което някога съм искал. Ето, че дойде време да обърна внимание и на културния афиш.

Отдавна ми беше направило впечатление, че Борнмътският симфоничен оркестър (Bournemouth Symphony Orchestra) всъщност е базиран в Пул. А исках да видя и театър или нещо подобно. И ето, че се откри възможност - проблем досега беше липсата на време.

Избрах да видя една копродукция на . Заглавието беше "В гората" ("Into the Woods") Това беше мюзикъл, базиран на приказките на Братя Грим. В една постановка бяха смесени сюжети от Пепеляшка, Рапунцел, Червената шапчица, Златната гъска и други.

Самият културен център (Фарът - The Lighthouse) ме впечатли. Модерен, приветлив, като цяло много над очакванията ми за английската провинция, където се намирам. Голяма разлика забелязах в мърчъндайзинга - имаше два или три бара, които предлагаха вина, бири и други напитки, както и лека храна.

Бях коментирал с Андрей и Козмин преди време, че имам желание да видя нещо в Пул, те също имаха, така че отидохме тримата. Ние бяхме единствените чужденци и почти съм сигурен, че с Андрей бяхме единствените кеъръри. Този тип удоволствие изглежда първо непривлекателен за нашата среда и второ, донякъде е и недостъпен. £16,75 беше билетът, което впрочем е точно половината от билет за футболен мач на Борнмът. Но по-важното е, че за първи път от много време бях свободен в петък вечер. Времето винаги е фактор.

Самата зала не се напълни, но имаше доста хора все пак - от тийнейджъри, до белокоси. Оркестърът беше разположен под сцената, декорите бяха много хубави, а артистите - вдъхновени и талантливи.

Целият мюзикъл беше забавен, на много места имаше смях, разбирах всичко. Това, което ми дойде в повече, е че обходиха почти всички възможни житейски събития и явления - такъв беше ефектът от смесването на толкова много сюжети. Другото беше, че след антракта звукът като че ли беше по-силен от първата час и малко натовари ушите.

Като цяло обаче си тръгнах доволен, щастлив и замислен. Напълних очите, ушите, ума и отметнах още една точка от списъка с последни желания...

Ето и малко снимки от това събитие:









0 коментара:

Публикуване на коментар