RSS
Facebook
Twitter

четвъртък, 2 март 2017 г.

Падна петият изпит

След известна пауза дойде моментът да бутна още един изпит. Експериментално днес се бях записал в някакъв незнаен учебен център в Борнмът. Адресът му намерих от сайта на асоциацията, така че счетох, че рискът е премерен.

Не се чувствах на 100% подготвен, макар че доста време отделих в подготовка. Но разбира се не винаги е нужно да имаш голямо надмощие, за да преодолееш препятствие. Освен това и опасенията ми се оказаха безпочвени и в крайна сметка направих поредния овър-кил, като задачите ги смазах за час от възможни два и половина.

Иначе центърчето си е някакъв прохождащ бизнес - стара сграда, в която се провеждат всякакви онлайн тестове, какъвто е по същество и ААТ изпитът. В една много малка стая с три стари компютъра бяхме аз, някакво друго момче и т.нар. квестор. Чуваше се шум от другите помещения, та ни бяха раздали по чифт тапи за уши и едни слушалки от тези за строители - наушници. Забавно.

Направи ми впечателние още, че центърчето се финансира по европрограми. Да не плачат после...


Самият изпит беше по "Стойностна сметка и приходи" (Cost and Revenue). Повече ми харесват приходите :)

Сега остава проклетата "Етика" да я надвия и да си събера урожая, тоест да си взема дипломата.



0 коментара:

Публикуване на коментар