RSS
Facebook
Twitter

четвъртък, 30 март 2017 г.

А сега накъде

Свободен ден. Имах цялото време на света днес да правя това, което искам и което смятам, че е полезно.

Още не са изтекли и 24 часа от последния ми работен ден, но за това време успях
  • да дам колата на сервиз, 
  • да се чуя на спокойствие с майка ми и Любо, 
  • да се информирам какви документи ми трябват, 
  • да опитам за първи път телешките бургери на Ашли роуд
  • да се поразходим с Андрей за час в Сандбанкс
  • да изтичам тренировъчно дистанцията, на която ще участвам на Борнмът Бей Рън за втори път,
  • да пусна три перални и да почна да си разпределям багажите,
  • да почета книга за около час,
  • да си пусна (пак за първи път) едни DVD-та, които получих на семинара на Робърт Кийосаки (събитие от Октомври 2015 г.) (остават ми 20 минути до края на първото филмче от час и нещо),
  • и даже да напиша блогпост.
... Рядко има чак такива хубави, приятни и успешни дни. Целта ми е да ги имам колкото се може повече.

Няколко други събития плюс филмчето на Кийосаки ме провокираха да напиша този пост. "А сега накъде?" е важен въпрос, след като се разбра, че английското приключение приключва (поне засега).

Вчера стана ясно, че дипломата ми може да бъде изпратена в България. Тя щеше да ми осигури правото да започна собствен счетоводен бизнес тук, в Англия. Е, услугите, които щях да имам правото да предлагам, са силно ограничени, но преди време си представях как започвам, какво правя, къде си търся клиенти и така нататък.

Та желанието ми е наистина да опитам да работя за себе си. Може би няма да стане веднага, може би няма да бъде в сферите, в които се чувствам подготвен (например медии, финанси, спорт). Но все пак ми се иска между 30-ата и 40-ата ми годишнина да опитам и това. Имам предостатъчно време.

Ето, поживях в чужбина, сега мога да си поблъскам главата и с някакви собствени инициативи. Времето ще покаже, но познавайки се, мисля, че ще съчиния все пак някоя интересна щуротия :)

Хипопотам. Нищо не означава, просто е забавен :)

0 коментара:

Публикуване на коментар