RSS
Facebook
Twitter

вторник, 8 декември 2015 г.

8 декември: Какво и как уча в момента

Не знам как става, но винаги намирам начин на 8 декември да имам легитимни права за участие в студентския празник :)

Не че съм вече студент - завърших си навреме и бакалавър, и магистър. Следдипломната квалификация в УНСС не съм я свършил, но един вид я продължавам в Англия.

В момента уча за Счетоводен сертификат Второ ниво (AAT Level 2 Certificate in accounting). Член съм в качеството ми на студент в ААТ - Асоциация на счетоводните техници - професионалното тяло на индустрията в Англия. Купил съм си учебници и се самообучавам по четири от петте дисциплини, освен по Компютъризирано счетоводство. За последното платих на Каплан Файненшъл (Kaplan Financial) - един от по-престижните доставчици на обучение, за учебни материали, счетоводна програма и ментор.

Цялата инвестиция до момента изглежда така:

Учебници от Осборн Боокс (Osborne Books)                    £105.20
Пакет от Каплан                                                                   £225.00
Такса членство в ААТ                                                         £129.00
Първи изпит на 12 януари в Саутхямптън                        £ 72.00
                                                                                              ________            
                                                                                               £531.20    

Вече съм прекарал над 40 часа над учебниците. Водя си статистика. Почти всеки ден след работа чета, пиша или правя нещо на компютъра, свързано с целта да вземата тази диплома. Според проспектите обучението отнема около година. С моето темпо и мерак материалът може да бъде взет за два месеца. Проблемът е, че няма свободни дати за изпити. Това ще забави завършването поне до април. Надеждата ми е обаче, че ще успея да си намеря друга работа преди да взема сертификата. И в тази насока се полагат усилия.

Иначе ми е много приятно, когато получавм материали по пощата. Членството в профсъюза дава някои предимства, има разни ползи. Отделно много се радвах, като си получвах учебниците. Мога да каже, че това е ученее критчно важно - така имам цел и не ми остава време за никакви други мисли, най-вече негативни :)

Изкефи ме и слоганът на брошурата, която ми изпратиха от ААТ - "Твоето бъдеще започва тук" ("Your future starts here").






0 коментара:

Публикуване на коментар