RSS
Facebook
Twitter

неделя, 6 декември 2015 г.

Канфорд Юнайтед - Уинкантън Таун Рез. 1:2

В събота, 5 декември, направих 21-ия си мач в Англия. Нарядът ме изпрати в Корф Мълен - място, от което имах недобри спомени. Там направих най-сериозните си съдийски грешки досега през октомври.

Още с пристигането домакините ми дадоха да разбера, че ме помнят. Но какво от това, и аз ги помня. Бях с настройката да направя добър мач, пътуването беше нормално, даже забавно, и нямаше причина да се притеснявам.

Канфорд Юнайтед пак загуби, този път с 1:2 от резервите на Уинкантън Таун - мач от първа дивизия в Лигата на Дорсет. Гостите откриха през първата част и имаха предимство. През второто полувреме Канфорд изравни след атака, която оставих да се развие с авантаж. Много красив момент в съдийството. Общо четири жълти картона вдигнах, беше важно да си държа мача под контрол и да поправя тази слабост от последния ми юношески мач. И дузпа свирих, но я изпуснаха.

Мачът си вървеше 1:1, но в 90-ата минута резерва на Уинканън вкара много хубав гол след самостоятелен рейд и шут извън наказателното поле - 1:2!

След мача всички ме поздравяваха и казваха добри думи. Така си тръгнах спокоен и удовлетворен.


0 коментара:

Публикуване на коментар