RSS
Facebook
Twitter

понеделник, 7 декември 2015 г.

Български предприемачи в Англия

На вдъхновяващо четиво се натъкнах в неделя сутринта. Преглеждайки си Фейсбука, забелязах едно заглавие от групата "Разходки из Лондон":

"Даниела Саръсакалова: Лондон дава възможности за всички, които не се страхуват да следват мечтите си" (оригиналното интервю е в сайта bulgariansinlondon.com).

Всяка дума на Даниела прилича на моя личен сценарий с тази разлика, че аз съм в началната фаза на пътя, който тя е извървяла за 13 години в Англия. Разочарованията, трудностите, изненадите, трансформациите на мечтите - всичко това ми е познато. Хубавото обаче е, че има и други истории като нейната.

Разрових се в секцията с български предприемачи в Лондон и видях още три интервюта, които бях изпуснал. Това на Даниела ми остана фаворит, защото наистина е най-разбираемо за мен. Другите са с една госпожа, която се занимава с юридически услуги, с господин, който е във винения бизнес и с още един предприемач, който е в ИТ сферата.

Много се надявам всички способни българи да се реализират някак и някъде - по възможност в България, но ако я няма тази възможност - в чужбина. Където и да се случват българските успехи, важно е да знаем за тях, да говорим за тях и да се опитваме да ги възпроизвеждаме.


0 коментара:

Публикуване на коментар