RSS
Facebook
Twitter

сряда, 19 август 2015 г.

Пилотен пост

Ехо, здравейте :) Започвам блог номер 6, в който ще споделям разни впечатления от Англия, Пул, Борнемут, а в обозримото бъдеще и от други места. Правя го най-вече за себе си, защото не водя дневник, както правех, докато бях в САЩ. Някой ден ще искам да си спомня за началото на започнатото ново приключение и този блог ще ми помогне. В съхраняването на спомени "черно на бяло" има специфичен чар и той е във възможността след време да ги преживееш отново с оригиналната емоция, а не прекарани през призмата на последващия опит.

Ама така няма да я бъде. Колонката на редактора не може да бъде на корицата на списанието, а това трябваше да бъде корица :) Днес започва петият ми ден от престоя в... и аз не знам къде. Технически адресът ми се води в Пул, но по-близо ми е центърът на Борнмът, както го произнасят тук. Ако някой не е разбрал, взех си шапката и заминах. Тези, които ме познават, знаят, че на определени интервали от време ми хрумват някакви щуротии, които по-често не реализирам. Тази обаче реших да доведа докрай. Все още възприемам ситуацията като ново предизвикателство и експеримент, но принципната идея е да се препострои начина ми на живот. Каквото ще става, ще става. Имам някакви планове, имам и надежди, позволявам си и да мечтая - точно от това имах нужда напоследък.

Толкова в първия пост. Вероятно хората, които ще се натъкнат на блога, ще бъдат мои близки, затова вместо чао, казвам "Обичам ви"!

0 коментара:

Публикуване на коментар