RSS
Facebook
Twitter

сряда, 4 ноември 2015 г.

Черният понеделник

... е вече в историята. Има дни, в които светът просто се завърта на обратно. Не че са ценни спомени, но един ден може да препрочета този пост и да се усмихна на преживелиците.

И така, всичко започна някъде към 1:20. Има един поляк, за който досега не бях писал и с когото работих в последните една-две седмици. Себастиан Бакула, на 31, от пет години в Англия. Бяхме направили "анкета", питахме колегите на строежа кой е по-млад, би ме с 4:1. Както и да е.

Прее*аха го. В неделя вечерта му се обадили и му казали, че в понеделник няма да има работа за него на обекта. В цитирания час Себа пристигна пиян да търси обяснение от мениджъра. Само че мениджъра го нямаше. Гневът му се насочи към всички останали - започна да псува и провокира всички на строежа без мен, на мен ми имаше уважението. Набеляза си един от майсторите и започна да му говори глупости в лицето. Опитах се да го спра, преди да е станал мармалад и що-годе успях. След 20-30 минути успях да го изтикам да си ходи. Междувременно той ми предложи да взема неговото колело - вика ми: "Ето ти ново, по-хубаво колело". Беше го гепил някъде от Крайстчърч - място отвъд Борнмът в обратна на Пул посока. Казах му да го връща веднага откъдето го е взел, но най-вероятно го е върнал в някоя заложна къща. Негови проблеми, очевидно повече няма да работим заедно.

Наред с всичките му кусури и провинения, докато "нареждаше" останалите, Себа каза и някои верни неща относно трудовите навици на англичаните, уважението и положението на чужденците и т.н. Категорично агенцията не постъпи коректно и с него.

Вторият, по-сериозен проблем, се появи след като се прибрах от работа. Опитах се сам да си почистя вентилатора на лаптопа. Този опит доведе до верижна авария - първо връзката между монитора и дънната платка прекъсна, после изгоря и адаптера, но преди да разбера, че има проблем и там, успях да изгоря два мокета. Изгоря силно казано, но оставих черни петна.

Всичко това означаваше много разходи и загуби на депозита за къщата. Доста неприятно. В понеделник вечерта мислих, че съм "се върнал" на нулата, но в последствие дяволът не се оказа толкова черен. Във вторник един шмекер ми обяви 300 паунда за ремонт на компютъра, включващ подмяна на платка, харддиск и батерия, но в сряда си го оправих за 30 паунда, като 25 от тях отидоха за новия адаптер.

В последствие се оказа, че и другите в къщата са имали проблеми - кой в работата имал ядове с колеги, кой глава го боли, кой в депресия... Значи като цяло е бил ден с магнитни бури.

Това е в общи линии историята на този черен понеделник, 3 ноември. Той е вече в кофата за боклук и както казва Кубрат Пулев - "продължаваме напред".

Снимка логично няма, затова - скеле и къщи:


0 коментара:

Публикуване на коментар