RSS
Facebook
Twitter

неделя, 1 ноември 2015 г.

Мач 15: Шведска тройка и лош късмет за Болти

В последния ден на октомври ме отведе в Уеймът за домакинския мач на Болти Спортс срещу Парли Спортс (0:2). И с двата отбора вече имах опит, като в последствие се оказа, че съм нещо като "черна котка" за Болти - от три загуби за сезона до момента, две бяха с мен. А са претенденти за промоция...

Нарядът се състоеше от 27-годшината шведска девойка Линда Линдског, 33-годишният Доминик Грегъри и мен. Шведска тройка, както се казва. Мен и Линда най-вероятно ще ни включат в местната съдийска академия, която иначе е за рефери до 25 години.

Много е забавно да слушаш някой, който е живял в по-добре организирана държава от Англия. Линда постоянно критикуваше я трафика, я храстите край пътя, я друго нещо, на което Доминик със снизходителна усмивка трябваше да отговаря по нещо. Но винаги го "вадех" с примери от милата татковина. Хората могат много да се разглезят.

Самият мач се запали точно в 10-ата секунда след като играч на гостите фаулира грубо съперник, но ситуацията позволи авантаж. Острите единоборства се увеличаваха и като цяло първото полувреме беше трудно. Сексизъм или не, за момичетата и жените е по-трудно да бъдат съдийки.

Иначе силен дебют за новата екипировка. Сефтосах фланелката и гащетата и се радвам, че го направих подобаващо. През второто полувреме регистрирах и първия си отменен гол тук. Както и с първите дузпи, и в този мач имаше не една, а две подобни ситуации. Спасих домакините от разгром, но засади си имаше.

В съблекалнята имаше кантар. Разочаровах се, че е в мерната единица "стоунс". Камъни ли е това, какво е? Установих, че съм 12 камъка цяло и 7 (12,7 камъка :) ) Това в килограми прави 80. Не знам какво ме критикува родата, че съм отслабнал драматично.

За този мач имаше и официална програма. Ето ме на нея:



0 коментара:

Публикуване на коментар