RSS
Facebook
Twitter

събота, 7 ноември 2015 г.

Първо шофиране в Англия

Почти цяла една седмица мина, а аз още не съм описал последната неделя (1 ноември). Беше интензивна седмица с проблеми, дъждове, работа и така и не остана време да маркирам едно значимо събитие - първото ми шофиране в Англия.

Беше привечер, може би 4:30 или 5. С Андрей Хурдук - един от съквартирантите, отидохме до Сандбанкс. Той ми предложи да покарам неговото Пежо 206 - три врати, сравнително малка кола, с която нямах проблеми.

В първите минути беше много объркващо лявото движение и десния волан. Всеки път, когато трябваше да сменям скоростите, трябваше да поглеждам към лявата ръка. Педалите са в нормален ред като на кола с ляв волан и така горната и долната половина на тялото съвсем се объркват :) Отделно левият завой е по-лесния, а на десния се чака повече. Понеже беше неделя, нямаше много движение. Времето беше хубаво и на отиване имаше естествена светлина, което направи това първо шофиране в Англия доста по-лесно и приятно.

В Сандбанкс, където преди бях и по работа, излязоха няколко хубави снимки, но не шедьоври:




Първата неделя на ноември като цяло беше много хубава. Времето беше чудесно, починах си добре, а следобеда прочетох голяма част от една вдъхновяваща книга на финансова тематика, която си бях купил наскоро. Имах време и да си помисля по основните житейски въпроси, като фон на размислите ми бяха следните гледки:





1 коментар:

  1. леко ти завидях ;-) погледа ти не се спира в панели, и така се мисли много по-добре, а дори може и да не се мисли.., и понеже все ми попадат разни крилати мисли на мъдри хора, ето една от тях - На човека са необходими не три аршина земя, не имение, а целият свят, цялата природа, където на воля да може да изяви всички свойства и особености на свободния си дух - Чехов :-)

    ОтговорИзтриване