RSS
Facebook
Twitter

четвъртък, 19 ноември 2015 г.

Обзор на отминалите почти две седмици

Четвъртък, 19 ноември.

На 15 ноември се навършиха точно три месеца от пристигането ми в Англия. Бурни месеци на адаптация, сериозни предизвикателства и промени. Някъде по това време в САЩ беше почнало да ми писва, а сега е точно обратното, въпреки че ми е много по-трудно. Амбициран съм да успея да направя нещо тук, затова започнах курс по счетоводство. Набелязал съм краткосрочни и средносрочни цели, които в дългосрочен план да ми донесат удовлетворение. Започвам от AAT Level 2 (счетоводство), след това трябва да си намеря работа, която да финансира нива 3 и 4. Планирам да изкарам ICIS сертификат (International Certificate of Investments and Securities). Това след нова година.

Последният уикенд почивах напълно заради отложени мачове. Предната неделя обаче изкарах много силен мач. Интересното и новото при него беше, че започна с минута мълчание - нещо, за което клубовете не ме бяха предупредили. Така и не разбрах за какво беше тази минута.

Политика
Говорих си с много нови и различни хора на популярни теми. Джон - дърводелецът, с когото най-добре се разбирам, е консервативно настроен, а за ЕС няма мнение. Козирог, голям симпатяга. Гордън - електротехникът, също голям пич, е твърдо за излизане от ЕС. По стечение на обстоятелствата той и най-вече жена му, която е акушерка, се сблъскват с най-лошите страни на имиграцията - с жени, които раждат заради помощите. Един младок на 21 - Майкъл Хардър, "опита късмета си" на моята позиция и издържа само ден. Каква ирония - Хардър (Harder) означава по-твърд, по-як :) Той е по младежки лейбърист. 

Работа
Във вторник се проведе дългоочакваният разговор с Шах Манан - шефът на агенцията, за която на практика работя. Вече часът ми се заплаща по £7.50, вместо по £6.70, както досега.

Всичко това написах на джиесема за 15 минути в сутрешната ми почивка. Компютърът все пак си е доста зле...


0 коментара:

Публикуване на коментар