RSS
Facebook
Twitter

сряда, 4 ноември 2015 г.

Първият фен на ЮКИП

Срещнах първия привърженик на ЮКИП (UKIP) в Англия. Абревиатурата обозначава ултранационалистическата партия, местната "Атака".

Как разбрах? Пита ме този господинчо (Браян, на 33) мога ли да чета. Гледа, че държа вестника му. Аз му отговорих, че мога и му казах още, че за чужденците даже е по-лесно да четат, отколкото да пишат. Знам, че искаше да ме провокира, защото го гледам, че от два дни подвиква постоянно "Хельо, хельо" на едни испанчета, с иронично произношение. Само мога да предполагам какво щеше да стане, ако се бяха срещнали със Себа Бакула - 100-процентова свинщина.

Понеже бях на спортната страница, питах го от кой отбор е. Ливърпул. Заговорихме се, питах го за новия треньор Юрген Клоп, показах му, че съм много в час с футбола. Изкефи се.

После го питах консервативен, либерал и лейбърист е?
- Аз съм от ЮКИП, отговори ми той.
- Значи не обичаш чужденци, отвърнах му.
- Ми не много. (тук като че ли го хвана и малко срам).
- Що? Мислиш, че ви взимаме работата ли?
- Еми, да...
- Добре, а ти знаеш ли какъв принос имат чужденците тук? Знаеш ли, че от факта, че съм тук и тук работя печели първо собственика на къщата, в която живея, после агенцията, после клиентът на агенцията и чак накрая аз. Знаеш ли, че така допринасям за вашия БВП точно три пъти повече от теб? И освен това работя на минимална заплата.

Гузно мълчание.

- За или против Брекзит?
- За.

В личната ми социология води Против с 2:1, а консерватори, лейбъристи и националисти са 1:1:1.

Върнахме се на тема Ливърпул и всичко си заспа. Несъмнено Брайън вече ме приема значително по-добре и след този разговор си подмятахме закачки до края на работния ден. Смятам, че повлиях положително на анти-емигрантските му настроени, което си е удовлетворяващо. Случката е от днес, 05 ноември.

Картинка пак няма, затова Найджъл Фарадж от ЮКИП, за на заден план плакат от Пул и Дорсет:

0 коментара:

Публикуване на коментар