RSS
Facebook
Twitter

събота, 5 септември 2015 г.

Парли Спортс - Шерборн Таун (рез.) 1:4

Много силни тези резерви бре. Във втория ми мач в Дорсет Премиър Лийг отново гостите, които са резервен тим на едноименната формация от Туулстейшън Уестърн Премиър Лийг (Toolstation Western Premier League), спечелиха убедително. За разлика от онова 0:4 преди седмица, този път отборът-домакин се отчете с гол (1:4), а мачът определено бе по-качествен от предишния.

Важното в днешния ден беше наличието на т.нар. асесор (assessor) - по нашему съдийски наблюдател. В ниските нива на английския футбол няма делегати и съответно оценки, но когато някой трябва да бъде качен в горна листа, му пращат такъв наблюдател да го оценява и да му дава съвети. За нашия мач беше дошъл Крис Пауъл (Chris Powell - на снимката). Човекът е асистент в Чемпиъншип и на мен ми направи много добро впечатление. Основната му задача бе да коментира представянето на главния съдия, но той взе отношение и по представянето на помощниците.



За мен каза добри думи, коментирахме една конкретна ситуация и разрешението ѝ. Като цяло мачът и всичко покрай него ми напомняше на мачовете от програмата КОР с менторите и талантите. Хората, които ходят делегати в Англия, за разлика от тези в България, вземат много на сериозно задължението си да помагат в израстването на съдиите. Затова асесори са действащи съдии, а не просто някакви футболни функционери.

Иначе се запознах с още двама местни рефери, които очевидно са за качване в горна група. Радвам се, че до края на септември ще имам още един мач в същата формация, което означава, че ще ме гледа още някой. Това е важно, за да минавам в по-горни нива и аз.

Забавна подробност е, че по време на мача в ресторанта на клуба - домакин се провеждаше сватба. След края на срещата пихме с колегите по един сайдер, защото и Англия играеше европейска квалификация. От сватбата намазахме пай, беше им излишен :) Като цяло денят бе много качествен, за което спомогна и вечерта, но за нея в друг пост.

0 коментара:

Публикуване на коментар