RSS
Facebook
Twitter

сряда, 2 септември 2015 г.

Кранборн - Бридпорт (рез.) 0:4

Ето, че дойде и вторият мач в Англия, този път официален. Главният съдия Доминик Гилеспи трябваше да ме вземе, но аз бях пред врата поне пет минути преди уговорката. Нямах търпение.

Какъв инстантен шок преживях, когато от спрялата пред мен кола излезе усмихнат беловлас "младеж", за когото по-късно разбрах, че е роден 57-ма година. Връстник на майка ми! Явно има жесток недоимък на съдии, щом няма горна граница за дейността. В България на 45 години ти бият шута от активното съдийство.

Още тук искам да отбележа, че както Доминик, така и Колин - другият асистент (58-и набор) са във фантастична за възрастта си физическа и психическа форма и се справиха чудесно с мача.

А мачът се състоя на един терен, който бе крив и по хоризонтала, и по вертикала. Този факт обаче не се отрази на качеството на играта, което бе трагично. Домакин бе най-слабият отбор в Дорсет Премиър Лийг - Кранборн, а гост - резервите на Бридпорт. По-късно разбрах, че на първия си мач съм свирил на тимове от Уесекс лигата, която е на по-високо ниво.


0:0 на стадион "Мик Лоудър" до почивката, 0:4 след почивката. Мисля, че се справих добре със задълженията си, засади хванах, фаулове дадох, без разминавания, научих част от процедурите. Само вратарят на домакините имаше някакви претенции към мен. Поласкан бях от вниманието, което ми оказва. После разбрах, че това е най-мрънкащият играч изобщо в дивизията.

Следа от мача има в сайта на ДПЛ. Мило ми е да съм в системата, но съм гладен за растеж. Искам да съм в по-големи лиги.

0 коментара:

Публикуване на коментар