RSS
Facebook
Twitter

петък, 4 септември 2015 г.

Какво означава лютеницата за емигрантите

Заглавието е подвеждащо. Още е рано да се нарека емигрант, а и толкова обичам лютеница, че няма как да бъда безразличен към нея. Пристигна един много важен колет, по-точно два колета. Два кашона, които представляваха подаръкът ми от Ани за нашата 2-годишнина. Самото им пристигане се превърна в приключение, но него ще го прескочим и ще преминем към същественото.

Същественото е, че два буркана лютеница и две пръчки сушеница могат да накарат човек да се почувства безкрайно обичан. За тези вече три седмици в Англия не съм имал по-силна положителна емоция от момента, в който започнах да вадя подаръците си от кашоните. В първите ми десетина дни тук бях под влиянието на адреналина, на новото, на интересното. Във вторите десет дни срещнах много трудности, очакванията и реалността се сблъскаха челно и дори се появиха изненадващи проблеми. Затова и в края на тези втори десет дни подобен жест на внимание, подготвен много преди да вляза в разните му кризи, имаше огромен ефект.

Следва продуктово позициониране, свързано с личните ми предпочитания.


Освен вече споменатите две лютеници "Първомай" и две сушеници "Орехите", в кашона имаше още пет шоколада Милка, два други шоколада, тройка локуми, по две кутии "Таралежки" и "Черноморец" и една кутия старопланински чай. Ани ми беше взела две нови блузи, суитшърт и фланелка, а освен това беше добавила важни дрехи, които бях забравил, например анцуга на ФК "Люлин". Долнището специално обиколи света - Балканския полуостров, Америка, Англия...  В пратката е трябвало да има и три бутилки Загорка Ретро, но копелетата по митниците са я надушили и са я извадили. Освен всичко вътре бяха и един плюшен енот, една от любимите ми порцеланови чаши (пак с енот) и най-важното - хубава голяма снимка в рамка с мен и Ани. А на гърба ѝ - трогателно послание.


И в крайна сметка какво означава лютеницата за един българин в Англия? Означава обич, подкрепа, внимание, мисъл за другия, съпричастност. Това е първият ми пост от новата квартира. Толкова скорошно преместване е огромен стрес, още повече, че напуснах едно отлично място. Но този емоционално скъп подарък ми помогна напълно да забравя несгодите.

Благодаря ти, Ани.
Обичам те!

0 коментара:

Публикуване на коментар