RSS
Facebook
Twitter

четвъртък, 8 октомври 2015 г.

Две книги, които ми оправиха деня

След поредния изморителен работен ден се втурнах с колелото към центъра на Пул. Четвъртъците вече са зачислени за битка с банката. Първият път ми беше много тежко да въртя педалите след бачкане, но на третия мога да кажа, че направо съм свикнал и организмът ми е готов за атаката. Дори вече психически не ме плаши преходът.

В банката пак обещания, прескачам я тази тема, за да не се ядосвам.

Отивам да си купя хляб и мляко от Poundland - евтин магазин, който го има само до местния мол - Dolphin Shoping Centre. И какво ми хванаха окото, спрях се пред щанда с книги. Оказа се, че всички издания са по един паунд, независимо от коричната цена. Вднага си купих две - едната за финансова грамотност и езика на парите, а другата за ударите на един разследващ журналист на БиБиСи - медийни войни, институции, предизвикателства, продукция, всичко.

Оправиха ми деня!

0 коментара:

Публикуване на коментар