RSS
Facebook
Twitter

сряда, 21 октомври 2015 г.

Трепери, ЕфЕй

Смятам да обърна още внимание на физическата си форма, въпреки че към момента нямам никакви проблеми. Нужно ми е обаче по-добро възстановяване особено след работа, за да съм в топ форма за уикендите. За целта вече е осигурено протеинче, хванах една промоция в събота в Dolphin мола, а от Sports Direct взех креатин на Lonsdale и шейкър.

Със стабилизирането на финансите ще обърна внимание и на екипировката си. Засега първите придобивки са монета и несесер. Много ми беше кеф, като видях днес пакетът да ме чака, въпреки че несесерът една идея ме разочарова. Следващата критична покупка са късите гащи, че "Адмирал"-ките които баба ми подобри с четири кукучки, скоро ще се разпаднат :)

Трепери, ЕфЕй, идвам!




0 коментара:

Публикуване на коментар