RSS
Facebook
Twitter

понеделник, 29 август 2016 г.

Ето ме на терен

Чак на 48-ия мач в английския футбол най-накрая намерих моя снимка "в действие". Последната събота бях на мача между Мерли Кобам и Хамуърти Юнайтед (резерви) (Merley Cobham Sports - Hamworthy United reserves 4:1). Видях, че един фотограф снима откъм моята страна - аз бях асистент, и при един корнер успях да го питам къде ще публикува снимките.

Той ми отговори, но и след края на мача ми остави листче с адреса. Знаех, че трябва да го попитам по време на мача, за да му подскажа, че имам интерес и да го стимулирам да обърне един-два пъти обектива. А то се оказа и много як обектив...

Цялата галерия от мача може да се види ТУК.

Иначе всички снимки с мен са отдолу. Футболът и обстановката имат неделен вид, то и аз приличам на неделен съдия, но мачът си беше от Дорсет Прем. И между другото беше един от хубавите напоследък...







0 коментара:

Публикуване на коментар