RSS
Facebook
Twitter

събота, 15 октомври 2016 г.

Вдъхновение в петък вечер

Футболно събитие в много важен момент. В трите ми последни мача неизменно свиря на тимове от Дивизия 4 - най-ниската дивизия тази година. Липсата на предизвикателни двубои от по-високо ниво разяждаше мотивацията ми напоследък, а и като прибавим още два факта -

а) не съм сигурен колко ще остана в Англия и

б) всички ще бъдат промотирани в края на сезона

все по-често се замислях дали да не взема по-скоро да поиграя футбол на голям терен, отколкото да съм съдия.

Вчера обаче преживяването беше страхотно и искам някой ден пак да участвам.

Събрахме се на реновирания терен на Хемуърти Юнайтед, който се води и Каунти Граунд (стадионът на графството, тоест базата на Дорсетската Футболна Асоциация). Формалният повод беше физически тест и тренировка.

Физическият тест беше нещо, което не бях правил досега - нещо като совалки, пак за 12 минути както теста Купър. Представих се повече от чудесно в група, която се води нещо като елит на Дорсет. Отсъстваха само 10-ина имена, които така или иначе вече са промотирани в по-високите нива на футбола. Всъщност някои от тях бяха там за да допринесат за развитието на местното съдийство.

Найъл Клинтън беше човекът, направил дизайна на физическия тест. Линда Линдског и Оли Крос пък бяха водещите на практическите занимания. С Оли работихме върху асистентството, с Линда правихме упражнения за главни съдии. И тримата ги познавам отлично и си симпатизираме. Може би ни обединява факта, че никой не е роден в Англия.

И на тренировките се представих повече от достойно, имах енергия, правих упражненията както трябва. С момчетата се забавлявахме много, от време на време играехме и с топка, впечатлих и като вратар.

Накрая завършихме с дискусии по казуси - много интересни теми и много културен дебат. Изобщо една празнична вечер.

Спомних си за публикацията от 24 октомври 2015 г. - "На правилното място съм". Пак така се беше получило, че събитие на местната футболна федерация ме беше надъхало. Всъщност самото събитие беше на 8 септември - на втория ми ден на строежа.

А ето и три снимки от тренировката:




0 коментара:

Публикуване на коментар