RSS
Facebook
Twitter

понеделник, 17 октомври 2016 г.

Проливен дъжд в Пул

Сега като се замисля, досега май не съм споделял нищо за дъжда. А нали уж дъждовна Англия с това е известна.

Вчера и днес в Пул валят интензивни дъждове, особено в малките часове на деня. Някакви циклони ли са, антициклони ли са - не знам, но са се настанили над главите ни.

Съдейки по миналогодишния ми опит в есенните месеци поне по една седмица ни бие яко. Вчера шумът от масивния порой ме събуди в 5:00 часа сутринта. Изпитах кратка и лека паник атака - все пак след час и нещо трябваше да ходя на работа. Да, неделя, 6:30, убийствен порой, а аз - на работа.

Обаче си спомних строежа. Спомних си как съм стоял по 8 часа и повече под такъв проливен дъжд навън, а сега поне съм в колата или в нечия къща. Е, вярно, и колата прокапа откъм покрива, ама пък лятото си отварям шибидаха, нали?

Та замислих се, че съм направил крачица напред. Казах си, че и по-лошо може да бъде. С всичко се свиква, да му се невиди, бях свикнал и със строежите. Но им казах баста с ряз. Сега пак съм свикнал с настоящите условия, но ще направя следващата стъпка по "новата методика", т.е. без прекомерен риск.

А дъждът нека си вали. След дъжд идват слънцето и помпите. Миналата година при големите порои не бях с кола, бях си вкъщи, така че не знам какво е било по улиците. Сега обаче и морето преля леко, и улиците се понаводниха.

Ето, и в Англия не си чистят каналите. Шегувам се, чистят си ги и имат и ресурс да отводняват веднага, поне в Пул. А и градът е толкова релефен, че има общо-взето няколко падини, където може да се събере вода. Всичко друго е баир.

Снимах една обаче една затворен улица и едно камионче-помпа. Снимките изобщо не всяват ужас, даже май напротив, някак свежи са, но уверявам - здрав дъжд ни пра :)



0 коментара:

Публикуване на коментар