RSS
Facebook
Twitter

четвъртък, 20 октомври 2016 г.

Припомних си чувството на интервюто

След месеци на затишие отново бях поканен на интервю за работа в една немалка счетоводна компания.

Днес сутринта беше това интервю. Мина сравнително добре - добре организирано, опитна служителка "подбор", наистина с позитивен отворен подход към мен.

Аз бях средно подготвен - предния ден беше стресиращ, дълги часове работа, нямаше как да направя кой знае каква подготовка. Мисля, че направих добро впечатление, но от разговора стана ясно, че им трябва по-опитен кадър. Коментирахме още, че има и други позиции, в които мога да свърша работа.

Ако не се лъжа, това беше първото ми интервю, откакто съм в сферата на здравните грижи.
Видях се отново с риза, обувки, панталон, часовник - приятно чувство. Вярвам, че жената, която ме интервюира ще ми даде по-подробна обратна връзка, но е ясно, че колкото по-квалифициран и опитен съм, толкова по-добре ще стоя на пазара.

Изглежда товаще бъде най-интересното събитие покрай мен днес. Разнообразие е все пак някакво.

Старо по темата:
Интервю за работа в Англия


0 коментара:

Публикуване на коментар